Ta strona korzysta z plików Cookies. Zasady ich wykorzystania są opisane w naszym Regulaminie. W każdej chwili możesz wyłączyć Cookies w przeglądarce.

Zdrowy przedszkolak
Piramida żywienia - Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Siemię lniane, środek tak powszechnie u nas dostępny i tani to źródło wielu witamin, składników mineralnych i błonnika. Jego właściwości zdrowotne są tak rozległe, że powinno znaleźć się w diecie każdego z nas. 
Apetyczna, sycąca, szybka w przygotowaniu, a przede wszystkim zdrowa – kasza. Ze względu na swoje właściwości odżywcze i zdrowotne powinna znaleźć się w codziennej diecie kobiet, mężczyzn, dzieci, dorosłych… po prostu każdego! 
Nie tylko to, co podajemy naszemu dziecku do jedzenia powinno być zdrowe i wartościowe. Uzupełnieniem zdrowego posiłku jest napój, który także musi być odpowiedni dla dziecka.
O szkodliwości jedzenia typu fast food mówi się dużo i na pewno każdy ma świadomość, że takie jedzenie to „bomba kaloryczna”, praktycznie pozbawiona wartości odżywczych. Jednak ostatnie badania pokazują, że prawie 90% dzieci spożywa regularnie tego typu żywność, a co za tym idzie, wzrasta liczba otyłych dzieci.
Oliwa z oliwek jest coraz bardziej popularna w naszym kraju, to już nie tylko produkt używany przez Włochów, Greków czy Hiszpanów. Podpowiadamy, jak wybrać najlepszą, wysokiej jakości oliwę.
Spożywanie kiełków zaleca się niemal każdemu, także dzieciom i osobom starszym. Mogą one stanowić smaczny dodatek prawie do wszystkiego - dań na ciepło, zimnych przekąsek, sałatek czy kanapek.
Strona 1 z 4

Menu podkategorii

 

Znajdź w serwisie

 

dołącz!

 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
 


NASI PARTNERZY:

Kolorowanki, malowanki dla dzieci